donderdag 13 november 2014

Clouds of Fashion






Zoals je in het artikel shopping trip in Antwerpen is Clouds of Fashion zeker een winkel die je moet bezoeken!

Het begon met 'Clouds of Fortune' een persoonlijke blog over kleding DIY's (Do It Yourself). Een blog die uitgroeide tot een eigen kleding lijn 'Clouds of Fashion'. Onlangs organiseerde 'Clouds of Fashion' hun tweede modeshow te Antwerpen.




Clouds of Fashion is een kleine maar heel gezellige winkel met een girly interieur en met enkele romantische meubel stukken. Ik stond versteld van het leuke interieur in toch een relatief klein pand dat gelegen is aan de Melkmarkt te Antwerpen. Ik voelde me net een prinses in haar eigen kledingkast.



De  collectie van Clouds of Fashion is up-to-date met de laatste fashion trends. Van een romantische look tot een stoere look, hier vind je mode bewuste kleding en word je een fashionista in no-time.

De prijs van de kleding valt ook heel goed mee. Prijskwaliteit zit dit dus zeker in orde.

Bij Clouds of Fashion vind je ook nog een collectie handtassen en juwelen. Deze leuke en toch niet onbelangrijke accessoires maken je nieuwe look af in no-time.




Ik zou bijna de leuke Iphone hoesjes vergeten! In verschillende vormen en printen zijn leuke en schattige hoesjes hier zeker te vinden.


Ook ik kon het niet weerstaan om een kleding stuk te kopen, ik ging voor een grijs truitje met witte madeliefjes op gespeld met een pareltje. Ik combineer het op een hoge taille broek of een leuk rokje. Ik betaalde hiervoor 35,00 €.

Bezoek zeker eens de Facebook pagina van Clouds of Fashion.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tip! Ik ben nog nooit n Antwerpen geweest, maar dat moet snel maar eens verandering in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker doen! Antwerpen is één van mijn favoriete shopping steden. In dit artikel vind je ook nog wel wat tips.http://aobbyjolienna.blogspot.be/2014/10/shopping-trip-in-antwerpen.html.

      Wat ik nog zou aanraden, blijf zeker niet op de meir plakken, ga eens richting Wiegenstraat. Deze straat ligt in een super gezellige buurt 'de wilde zee'. Ligt trouwens net naast de Meir.

      Verwijderen