donderdag 13 november 2014

The Body Shop - Christmas VIP Evening

Bij het open van mijn E-mail vond ik een mailtje van The Body shop, een uitnodiging voor een nieuw event.

Ook deze keer schreef ik me in bij de winkel van The Bodyshop in de Grand Bazaar te Antwerpen. Bij het binnenkomen werd ik weer warm ontvangen door mevr. Van Belle en kreeg ik een hele boel uitleg over nieuwe producten. Het einde van het jaar is in zicht dus de producten waren allemaal kerst gerelateerd. Vooral de nieuwe geuren en de inrichting en gezellige sfeer gaven me een kerstgevoel.




Ja hoor, The Body Shop gaat volop mee in de kerstsfeer door hun gamma geuren uit te breiden.

  • Frosted Cranberry 
  • Vanillia brulee
  • glazed apple



Deze geuren nemen je mee naar een zoete winterse kerst. Deze geuren zijn te verkrijgen in de verschillende producten. Let wel op deze geuren zijn limited edition. De happjes en drankjes stonden trouwens helemaal in het teken van deze lekkernijen.

Verder komt The Body Shop nog met een nieuw product de 'bath jelly'. Dit is een soort gel die je in je bad doet. Doet mij steeds denken aan zo'n haargel van uit de '90.

The Body Shop komt met een limeted edition lijn make-up. Nieuwe oogschaduw palletjes Dolly pastels en Frosted pastels. De Lip & Cheek doll is iets helemaal nieuw, dit is een flesje in de vorm van een popje. Zoals de naam al verraad kun je het producten zowel als lipgloss en blush gebruiken. Super schattig.

Dit geld ook voor nagellak, drie nieuwe kleuren werden toegevoegd aan de het gamma. 
  • Berry gorgeous  
  • Caring caramel 
  • Chocolate cutie
Ook hier werden de namen gelinkt aan heerlijke lekkernijen voor kerst.




















Verder komt The Body Shop nog met een nieuwe geur op vlak van parfum. Een kruidige en sensuele geur. In dit parfum zit geen enkele bloem verwerkt ondanks dat het parfum voor vrouwen is ontwikkeld. Sommige vinden het een mannen geur, ik vind het eerder voor beiden.


The Body Shop is helemaal klaar voor kerst, zoete geuren en producten in leuke en lieve verpakkingen!

Cadeau tip: Bij The Body shop vind je verschillende cadeau pakketten zoals deze mega schattige muziekdoos!

Spijtig genoeg zijn er geen foto's bij dit artikel omdat mijn dierbare laptop het begeven is. Ik probeer zo snel mogelijk de foto's te recupereren! Mijn excuses hiervoor. De foto's die je in het artikel vindt zijn van The Body Shop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten