donderdag 27 november 2014

Make-up studio - VIP night




Make-up studio organiseerde op 26 november 2014 een VIP night event. Het event ging door in hun filialen in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven. Ik ging naar het event in Eindhoven, dat is ongeveer een uur en een half rijden van bij mij thuis.



We werden vriendelijk begroet door de make-up artiesten en hapjes en drankjes stonden klaar. Iedere keer als ik in deze winkel kom weet ik niet waar eerst kijken. Zoveel spullen, zoveel tinten.
Ook de nieuwe collectie stond klaar. De kopertinten en mosgroene eyeliner sprongen er zeker uit.




De nieuwe kleuren lipsticks moeten zeker niet onder doen, zij zijn gewaagd paars en worden aan geboden onder het motto: 'Purple is here to stay!'

  • Violette Insanity (nr.81)
  • Couleur de Cassis (nr.82)
  • Purple affair (nr.83) 



Hoe leuk ik de nieuwe collectie vond, besloot ik toch voor het hoogst nodige te gaan. Liquide foundation. Ik heb lichte couperose op mijn wangen en een spinnaevi (rood plekje), ik heb dus een goed dekkende foundation nodig die niet zwaar op mijn huid licht en mij toch een vrij gevoel geeft. Ik gebruik ook graag een groene primer, deze gaat de roodheden neutraliseren. 

Anouk hielp me hierbij, het vinden van een foundation die zo dicht mogelijk tegen mijn natuurlijke huidskleur ligt. Ik heb een beige ondertoon, dus de foundation heeft ook een beide ondertoon. Je ondertoon zie je het best in je hals. Heb je een gele, beige of roze?  Daarop stem je je foundation af. 

Anouk vond bijna de onmiddellijk de perfect foundation. Vanilla Beige werd het. 
Om mijn roodheden te camoufleren wou ik graag een groene primer. Anouk liet me toen de Compact Neutralizer zien. Qua uitzicht lijkt hij op een concealer maar laat mij duidelijk zijn het is een corrector met al groene tinten in verwerkt. 

Ik was niet echt overtuigd, ik ben vertrouwd met groene primers maar Anouk testte de Compact Neutralizer uit op mijn huid. En ja hoor, het werkt echt. Mijn roodheden werden mooi gecamoufleerd. De Comact Neutralizer breng je aan met een bolle luchtige kwast en je bouwt zacht op, want het product zelf is redelijk 'zwaar'. 


Ik heb al eerder een review geschreven over Make-up studio en over de twee producten die ik kocht komt binnenkort ook een review!

Producten zijn helaas niet verkrijgbaar in België ook niet niet via de webshop. Als je naar Nederland gaat, spring dan even binnen. Winkels vind je in Eindhoven, Amsterdam en Den Haag. 



2 opmerkingen:

  1. Aah wat jammer dat ik niet kon, ik wilde ook naar EHV gaan, daar woon ik naast, maar ik kon niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer Mariëlle! Het was echt wel super gezellig!

      Verwijderen