zondag 2 november 2014

Review - BE magnetic eyes 01


BE make-up is een cosmetica merk dat verkrijgbaar is bij Ici Paris. Toen ik onlangs Ici Paris bezocht, kreeg je op de vorige collectie van BE 50 % korting.



Ik koos voor het driedelig oogschaduw palette magnetic eyes 01. Dit palette bevat een lichte parelmoer tint, een rosé gouden tint en een koper bruine tint. Elk van deze tinten hebben een metalic effect en passen perfect bij elkaar. De tinten van het magnetic eyes palette vind ik ideaal voor deze herfst. Met dit palette kan je een dag make-up maar ook een avond make-up maken. BE - magnetic eyes is dus een veelzijdig palette, dat trouwens perfect is voor vrouwen met blauwe ogen.


Het doosje waarin het palette verpakt zit heeft een lichte grijs bruine kleur met een leuke subtiele print. De print vind je ook terug op het palette zelf. Het palette bevat ook een spiegel en een borsteltje.













Met dit palette ga ik voor dagelijkse look.

Ik breng de rosé gouden tint aan op heel mijn bewegend ooglid met een grote platte kwast, en ik strijk telkens naar het middelste deel van mijn ooglid. Ik breng deze tinten enkel aan op mijn 'oogbol'.

De koper tint breng ik aan op het derde deel van mijn bewegend ooglid met een kleine platte oogschaduw kwast. Ik strijk de kopertint naar het binnenste deel van mijn bewegend ooglid. Verder strijk ik deze tint in mijn arcadeboog en blend ik deze zacht uit.

De kleuren zijn mooi gepigmenteerd en blenden mooi uit in elkaar, ook over de kleuren combinatie is goed nagedacht. De tinten passen perfect bij elkaar. De metallic look mocht voor mij wel meer uitgesproken zijn.

Afwerken doe je met een bruine eyeliner of oogpotlood en bruine mascara. Dit geeft het mooiste effect voor een dag make-up.

In mijn look heb ik gebruik gemaakt van zwarte eyeliner en mascara.




Nu bij Ici Paris XL voor 8,97 € in plaats van 17.95 €


Geen opmerkingen:

Een reactie posten