vrijdag 21 november 2014

Review - H&M Bohemian Plum lipstick



Bij H&M vond ik een nieuwe lijn lipstick in trendy kleuren. De lijn bestaat uit drie tinten. Een prachtige wijnrode tint, een donkere volle rode kleur en een nude tint.

De lipsticks zijn vrij creamy en hebben een hoge glans. Vooral de paarse tint is mijn favoriet! Deze lijkt trouwens heel hard op de M.A.C Sin liptick. 

De lipstick glijd mooi over de lippen en benadrukken geen velletjes maar hij kruipt wel in de lijntjes van mijn lippen. Ik kan de lipstick ongeveer 2 uur ophouden voor ik hem moet bijwerken. De Bohemian Plum liptick is ideaal voor de komende winter en voldoet aan mijn verwachtingen. De lipstick zou wijnrood zijn, al vind ik hem eerder paarse violette tint. Ik denk dat het vooral afhangt van de belichting, dit zie je heel goed op de foto's.
De liptick is te koop voor 3,99 € bij H&M







4 opmerkingen: