woensdag 17 december 2014

Beauty News - Body&Bess cadeauverpakking



Bij de Vitaya oplage van januari 2015 zit een cadeauverpakking van Body&Bess. Voor deze verpakking betaal je 9.95 € in plaats van 42.50 €.



Deze cadeauverpakking bevat twee producten: een Facial Scrub en een Hand Lotion. Beiden bevatten ze 75 ml. De Hand Lotion is trouwens limited edition. De verpakking is een handig doosje met info op de binnenkant. Ziet er heel leuk en aantrekkelijk uit! De producten zelf zitten verpakt in handige knijpflesjes die een zacht beige - crème kleur hebben.





De verzorgingsproducten worden geproduceerd op basis van frambozenpitolie en zijn zo natuurlijk mogelijk. Productie factoren en ontwikkelingen liggen trouwens volledig in België. De Body&Bess producten zijn ideaal voor mensen met een gevoelig, droge en/of geïrriteerde huid. Meer informatie over Body&Bess vind je op de website of in mijn Body&Bess artikel

Een review over beiden producten komt binnenkort zeker online! Wat ik je wel al kan vertellen is dat de Hand Lotion een licht vettige crème is met de subtiele geur van frambozen!


5 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook een tijdje gebruikt! Fijne crème he. Ideaal om je huid weer een beetje op peil te krijgen.
    Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Inge, ja inderdaad heel fijne producten en zeker voor in de winter dat onze huidjes te lijden krijgen onder deze winterse temperaturen.

      Dankje, ik heb je net terug gevolgd!

      xx

      Verwijderen
  2. Ik kende dit merk nog helemaal niet, maar het klinkt zeker goed. Dit soort beautyproducten zijn natuurlijk altijd welkom ^^

    BeantwoordenVerwijderen