woensdag 10 december 2014

Review - MICA Tinted Lip Balm



De longlasting tinted lip balm van MICA is ideaal voor de kerst periode. Hij is long lasting en zou voor 24 h houden zonder vlekken. Ideaal toch?


Ik besloot deze leuke lipstick te testen en ik koos voor de kleur 09 - Velvet Rose. De verpakking van deze lipstick lijkt een beetje op die van een cream eyeliner. 





De lipstick komt met een bijgeleverd kwastje en is heel makkelijk om aan te brengen. Ik vind het sowieso makkelijker om een lipstick aan te brengen met een kwastje. Je kan gewoon fijner en makkelijker werken. De lipstick zelf heeft een zachte creamy textuur en is mat. Wil je toch liever glanzende lippen? Neem dan een hoog glanzende lipgloss en breng deze over je lipstick aan. 

Verder is deze lipstick mooi gepigmenteerd en vlekt hij niet. Ik voel hem ook gewoon amper liggen op mijn lippen. Hij is zo zacht en hij plakt ook helemaal niet. 

Of hij effectief 24h houd vind ik een moeilijke vraag, ik merk gewoon dat ik hem toch even na 6 uur licht moet bijwerken. Dan neem ik geen nieuw product maar gewoon de resten van in het borsteltje. De kleur van de lipstick had ik wel  iets donkerder verwacht. Over het algemeen ben ik wel tevreden over dit product. Het is een mooie lipstick en ik voel hem amper zitten. 

Ik heb trouwens al eerder over een MICA product geschreven waar ik ook heel tevreden over ben en dat is de poeder foundation

De MICA producten zijn te koop in de winkel te Antwerpen (adres) en natuurlijk op de website .





4 opmerkingen:

  1. sounds pretty great! love the color!
    following you on bloglovin' and twitter. hope you'll look for me too. see you around!


    a possible fantasy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, the color is beautifull. I followers you On twitter! ❤️

      Verwijderen