maandag 5 januari 2015

X-mas look 2014



Dit is de eerste keer dat ik een 'outfit' post ga doen. Ik ga even met jullie delen hoe mijn make-up look en outfit er uit zag!


Ik gebruik een groene primer van Catrice om alle roodheden te verbergen en mijn make-up toch nog net iets langer te laten zitten. De foundation die ik gebruikte is eentje van Make-up studio (review). Roodheden die niet goed weg waren werkte ik nog even bij met de corrector van Make-up studio. Mijn wenkbrauwen werkte ik ook nog even bij met het palette van Catrice.

Ik bracht een oogschaduwbasis aan van M.A.C (review). Daarna maakte ik gebruik van mijn favoriete palette! Het Bobbi Brown palette. De cement kleur bracht ik aan op het hele bewegend ooglid en met de chocolade kleur ging een contrast creëren in de buitenste ooghoek. De witte ivoor kleur kwam op mijn wenkbrauwbot en de binnenste ooghoek (review Bobbi Brown).


Ik koos hiervoor een simpele eyeliner met een wing. Ik krulde mijn wimpers met een wimperkruller en bracht de Lancôme hypnose mascara aan. (review Lancôme mascara)

Ik bracht nog bronzer en blush aan en een klein beetje highliter op men neusbrug. 
Daarna bracht ik de prachtige allure rouge nr 148  lipstick aan. Een mooie bruin rode lipstick van Chanel!

De Lange ketting die ik droeg is eentje van Michaël kors en het kanten kleedje is van Guess







Wat was jouw look tijdens de feestdagen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten