woensdag 25 maart 2015

E.L.F - Mineral Face Primer



Ik heb zoals jullie ondertussen wel weten couperose in mijn gelaat. Mijn wangen zijn altijd rood en dat stoort mij enorm!


Om de roodheden weg te werken kun je een corrector gebruiken of een groene primer, het groen in de primer neutraliseert de roodheden.

Ik heb al vaker groene primers van lowbudget merken geprobeerd maar ik heb nooit echt een goede gevonden, en toen kwam ik eentje tegen bij e.l.f en besloot ik deze te testen.

Bij mijn eerste indruk wist ik het al, dit is geen goede primer. De primer is super vettig en bevat weinig groene pigmenten. Een primer breng je altijd deppend aan, daarna laat je hem even drogen en dan breng je je foundation aan. Toen ik hem aanbracht kwam er amper groen op mijn gezicht en hij voelde zwaar aan. Ik liet de primer even zijn werk doen en drogen in de hoop op een goed resultaat, dat er spijtig genoeg niet kwam. Ik bracht mijn foundation aan maar de roodheden waren alles behalve gecamoufleerd.

e.l.f heeft leuke en goede producten in het gamma maar deze is een absolute domper. e.l.f heeft nog andere tinten van deze primer in het gamma zoals een transparante, roze en paarse. Ik weet niet hoe die andere zijn maar de groene werkt gewoon niet. Voor de primer betaal je  6,80 € bij e.l.f.




2 opmerkingen:

  1. Mmm wat jammer zeg! Gelukkig heeft ELF ook een heleboel leuks :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben een heleboel leuke spullen maar bij deze zijn ze toch de mist in gegaan :(

      Verwijderen