woensdag 25 maart 2015

W7 - In The Buff



Het In the buff palette van W7 is een dupe van het Naked 2 palette van Urban Decay. Het Naked 2 palette van Urban Decay heb ik niet in mijn bezit daarom review ik het In the buff palette van W7 als een oogschaduw palette en niet als dupe.



Het palette bevat 12 oogschaduw tinten waarvan 3 (Buff, Chocolate, Onyx) matte de overige 9 tinten hebben een shimmer. Door de lichte tinten kun je een dag make-up creëren en met de donkere en zwaardere tinten is een avond make-up mogelijk, zelf een smokey eyes dankzij de zwarte tint.





Dag make-up

Voor de dag make-up heb ik bewust gekozen voor lichte tinten en ben ik niet te zwaar gegaan. Voor een overdag heb je echt geen zware make-up nodig.

Ik heb de tint 'Sandy' (rozige parelmoer tint) aangebracht op mijn volledig bewegend ooglid. In mijn buitenste ooghoek (een derde van mijn ooglid) bracht ik de bruine matte 'chocolate' tint aan. Blend deze mooi in zodat het voor een mooie overgang zorgt!

Werk deze look af met een bruin oogpotlood of een bruine eyeliner, gebruik hier dan ook een bruine mascara. Welke lipstick en blush je gebruikt mag je volledig zelf kiezen maar ga niet te zwaar. Kies voor zachte tinten.

Deze look heb ik op de foto bewust niet afgewerkt omdat ik van deze basis start voor de avond make-up, omdat ik jullie wil laten zien hoe veelzijdig het palette is.





Avond make-up

Voor de avond make-up gebruikte ik de 'thunder' tint die ik ook in het derde deel van mijn bewegend ooglid aanbracht. Ik blend de tinten ook uit voor een mooi geheel te bekomen. De lijnen van de oogschaduw mogen niet ineens stoppen en naar een andere tint overgaan, ze moeten in elkaar vloeien.





Daarna bracht ik de tint 'Onyx' aan om wat meer pit te geven. Blend deze mooi in. Je kan hier zo zwaar in gaan als je zelf wilt. Hou wel rekening met je arcadeboog en je buitenste ooghoeken.

Ik werk deze ooglook af met een zacht roze lipstick van Dior 'singulière' en met een hihglither van MUA om de aandacht nog meer naar mijn ogen te trekken. Zwarte eyeliner en mascara zijn hier een must.

De Oogschaduw tinten zijn mooi gepimenteerd maar bij de donkere zwarte tint stel ik mij vragen. Na een tijdje loopt hij in de lijnen van mijn ogen word hij vlekkerig. Ik heb een oogschaduwbasis van M.A.C gebruikt en bij andere donkere tinten van andere paletten heb ik dit nog niet voor gehad. Ik ga eens proberen met een make-up mist om hem vast te zetten.




Gebruikte producten 
Bronzer - MUA Undress your skin
Highlighter - MUA Undress your skin
Lipstick - Dior singulière
Wenkbrauwen - eylure







4 opmerkingen: