dinsdag 24 maart 2015

Update - Help! Ik wil gezond haar!




Een maand geleden poste ik een artikel waarin ik uitlegde dat ik gezond haar wil. Ik probeerde een maand lang een vitamine kuur van Hair Balance en ik beloofde een update, en vandaag komt die er ook.


Toen ik met de kuur startte was mijn haar twee weken geknipt en stond het gezond. Nu is het ongeveer 6 à 7 weken geleden dat mijn haar geknipt is geweest en 30 dagen geleden dat ik de kuur startte en voor mij werkt het product niet. Mijn kapster heeft mijn haar een pak korter geknipt omdat mijn haar zo droog was en om te voorkomen dat het verder ging splitsen. Waarom het zo kapot is? Ik denk door een tijd lang te kleuren want stijlen of krullen doe ik nooit.

Ik heb er over nagedacht om de kuur langer te nemen omdat het aangeraden is deze drie maand te nemen, maar ik heb zoiets van mijn haar was gezond en ik stijl echt nooit zou het dan wel nut hebben om nog twee maand pilletjes te nemen? Ik heb uiteindelijk dan besloten om het toch maar niet te doen omdat ik het gevoel heb dat het voor mij niet werkt. Ik grijp toch terug naar huismiddeltjes zoals vb. slapen met olijfolie of  arganolie.

Dus, ik heb nu een carré en ik ben er wel blij mee, mijn kapster kan echt super knippen en we wisten beiden dat kort knippen de beste optie was. Niet dat mijn haar zolang was maar het viel toch wel al over mijn schouders. Wat vinden jullie van deze korte carré die iets langer dan mijn kaaklijn komt?






2 opmerkingen:

  1. Wat zit er in die kuur dan? Misschien moet je eens vitamine B en silicea ofzoiets proberen, ook erg belangrijk voor gezond haar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze tabletten bevatten o.a. zink, koper, biotine en specifieke vitamines (vitamine B). Zink en biotine (vitamine H) ondersteunen het behoud van normaal haar en koper draagt bij tot een normale pigmentatie van het haar. Dit product is vervaardigd van natuurlijke grondstoffen.

      Verwijderen