zondag 1 maart 2015

Viktor & Rolf - Flowerbomb La vie en rose


Het Nederlandse ontwerpers duo Viktor & Rolf ontwikkelde de allereerste Flowerbomb in 2005. De Flowerbomb lijn werd door de jaren uitgebreid met limited editions en varianten zoals de Extreme lijn en de La vie en rose lijn.  De eerste Flowerbomb La vie en rose dateert uit 2009, de laatste dateert uit 2014. De la vie en rose die ik vandaag review is een limited lijn uit 2014.



Ik werd onmiddellijk verliefd op deze zoete, fruitige geur. De geur is ontwikkeld op basis van amber (geeft een warme, volle en sensuele geur), Cashmeran (zoete muskusachtige geur) Patchouli (houtachtige aarde geur, brengt sensualiteit in het parfum).


Het parfum is verrijkt met mandarijn, pompelmoes en rode peper. Wat zorgt voor de zoete noot in het parfum. Flowerbomb La vie en rose bevat ook nog de zachte maar toch sterke geur van Roos, Sambac (Arabische jasmijn), Jasmijn en Orchidee.

Bonbon van Vicktor & Rolf was al één van mijn favoriete parfums nu voeg ik daar graag deze heerlijke Flowerbomb La vie en rose aan toe. De zoete, fruitige sensuele geur kan mij zeker bekoren en is ideaal voor komende lente.


De Flowerbomb lijn zit verpakt in een 'glazen' granaat met het logo als ontsteking. La vie en rose van 2014 heeft een roze ombré kleur en ziet er heel lief uit.


Flowerbomb la vie en rode (50 ml) vind je bij de parfumerie voor 69,00 €





Geen opmerkingen:

Een reactie posten