zondag 13 juli 2014

Review - The Bodyshop scrub

Mango - Roze pompelmoes - Kokosnoot
Voor een gezonde en egale huid is het aangeraden om regelmatig je huid te scrubben. Je huid scrubben doe je best 1 keer per week.
Ook The body shop brengt scrubs op de markt dus ik besloot ze testen. De scrubs zijn in verschillende geuren verkrijgbaar. Ik koos voor drie geuren kokosnoot, roze pompelmoes en mango.


 Zoals je in het artikel over de butters kon lezen (hier) vind ik de mango geur van The body shop echt heerlijk. Ik heb dus vrij hoge verwachtingen over de andere geuren.

Zoals verwacht ruikt de mango scrub echt super lekker en ook de roze pompelmoes geur kan me wel bekoren ondanks zijn bittere ondertoon. De kokosnoot geur vind ik dan weer afschuwelijk. Hij ruikt gewoon raar, ik ruik eerder hazelnoot dan kokosnoot. Misschien is hij vervallen? Ik weet het niet maar ik vind hem echt niet lekker ruiken.

De textuur van de scrubs zijn aangenaam. De mango scrub is een suiker scrub, de roze pompelmoes scrub is een gelei scrub en de kokosnoot is een gewone scrub . Ze bevatten elk een zachte korrel en smeren makkelijk uit. Na gebruik voelt de huid zacht aan en de geur blijft redelijk lang zitten.

Het verschil tussen de suiker, gelei en gewone scrub zit hem puur in de textuur. De suiker scrub is veel vaster van textuur dan de gelei scrub die vrij vloeibaar is. Deze scrub is gewoon echt net gelei. De sugar -en gelei scrub zijn allebei vrij vettig in tegenstelling tot de kokosnoot scrub. De kokosnoot scrub is ook vrij vast van textuur maar veel romiger dan de suiker scrub, bij het aanbrengen trekt hij snel in de huid. De korrels in de scrubs smelten niet, ze blijven achter op je huid. 

Kokosnoot scrub

Roze pompelmoes gelei scrub

Mango suiker scrub

De scrubs zitten verpakt in de typische body shop doosjes. Gekleurd dekseltje en doorzichtig potje. Een potje bevat 50 ml. Deze dosering is ideaal voor mee te nemen op reis omdat het potje klein en compact is past het perfect in je reistas. Deze scrubs kan je ongeveer 4 à 5 keer gebruiken.

Mijn favoriet is de Mango scrub, hij ruikt gewoon zo lekker!

Voor de scrub betaal je 5,00 €


Mango - roze pompelmoes - Kokosnoot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten