woensdag 16 juli 2014

Review - Maybelline Terre Indienne Bronzing pouder with blusher

De Maybelline Terre Indienne is een bronzer en een blush verpakt in een compact doosje. Ideaal om mee tenemen in je handtas of reistas. Ik koos voor de kleur 10 - Bronzed Tropics. De bronzer is een hele mooie donkere kleur de blush heeft een perzik roze kleur. Ik moet zeggen dat ik wel vrij ongerust was over de bronzer, achteraf bekeken ziet hij er wel vrij donker uit.




Het doosje werkt met een draaisysteem, je draait het dekseltje er af. Het potje zelf is perzik van kleur en het dekseltje heeft een rosé gouden bedrukking. De blush zit in het doosje in palm motief en de brozer vult de rest van het doosje op. De lay-out past perfect bij zijn naam, héél leuk gedaan.

Ik breng de bronzer en de bush aan met een schuin afgesneden blusher kwast. De kleur van de bronzer valt lichter uit dan hij toont! Oef . De blush en de bronzer worden wel moeilijk opgenomen door een kwast en geven ook weining af op de huid. Héél telleurstellend vind ik dit. Het is namelijk niet de bedoeling dat je dit met je vingers aanbrengt. Verder vind ik het product wel hee mooi. De kleuren passen mooi samen en er zit een leuke shimmer in. Het product zelf ruikt ook zo lekker. Ik sta  er van versteld.

De Maybelline Terre Indienne vind je bij de supermarkt of in de drogisterij voor 13,24 €.

Ik vind het een heel leuk concept maar ik vind het prijskwaliteit te duur. Dit valt te wijten aan het moeilijk aanbrengen van het product.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten