zondag 25 januari 2015

Review - Dior Addict lipstick Mirage


Dior neemt enkele tinten uit de Dior Addict lipstick collectie. De nude tint Mirage nr. 338 verdwijnt ook uit het gamma.



Mirage is een zachte nude kleur, een beige roze tint met een vleugje coraal. Hij ziet er heel lief uit en geeft je lippen net dat tikkeltje extra. De Mirage lipstick geeft je lippen een zachte en natuurlijke uitstraling. Veruit één van de mooiste nude tinten die ik bezit. De Mirage lipstick heeft een hele mooie volle glans. Deze lipstick bevat 25% minder was, deze is vervangen door een spiegelgel. Hierdoor gaan je lippen voller lijken en lijkt de kleur veel intenser. Deze lipstick gaat je lippen ook hydrateren.



Over deze lijn van Dior ben ik zeker tevreden, prachtige kleuren die toch enige tijd op je lippen blijft zitten. Dior neemt de Mirage tint uit het gamma maar niet getreurd er zitten 49 tinten in de Dior addict collectie.


Naast de kleur van deze lipstick vind ik ook de verpakking geweldig. De verpakking vind ik heel speciaal. Het omhulsel van de lipstick is doorzichtig met een soort van spiegeleffect waar Dior in staat. De huls waar de lipstick in verpakt zit, is stijlvol zilver. Op de ronde dop staat het logo van Dior. Deze lipstick ziet er heel stijlvol uit.



Deze tint vind ik ideaal voor de lente. De Mirage lipstick past bij elke look en hij is fris en lief.

Van nature heb ik al volle lippen, door de glans in deze lipstick lijken mijn lippen alleen maar voller! Ideaal voor iemand met fijne lippen. Voor de rijpere vrouwen onder ons is deze lipstick ook goed, want door deze zachte tint lijk je jonger.

Wil je deze prachtige Mirage lipstick? Neem dan eens een kijkje in je parfumerie. Het kan zijn dat zij nog enkele in stock hebben. Bij ICI Paris XL - 26.56 €

2 opmerkingen:

  1. Het is niet een kleurtje die ik zelf snel zou kopen, ik denk dat hij mijn gezicht heel vaal zou maken. Maar, bij jou vind ik hem super, hij staat je echt tof! En wat een volle lippen heb jij zeg, prachtig! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey anniek, dankjewel! Door de hoge glans in deze lipstick lijken mijn lippen nog voller. Zeker een aanraden voor mensen met fijne lippen. Ja een nude tint moet je gewoon echt eens op jezelf testen. Voor je hem koopt altijd eens testen op je lippen. Want deze vond ik niet zo mooi toen ik hem op mijn hand deed. Ik vond hem pas mooi als ik hem op deed. Al denk ik dat deze kleur voor de meeste vrouwen wel zal passen. Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen