donderdag 15 januari 2015

Tutorial - Smokey eyes



Smokey eyes zijn geweldig heerlijk zwarte oogschaduw die zo word uit geblend dat het een rokerig effect krijgt.

Voor een smokey eye trek je een dikke zwarte lijn met een khöl potlood. De zwarte lijn blend je uit over heel je bewegend ooglid. Ik doe dit met een klein oogschaduw penseeltje

Daarna neem je zwarte oogschaduw en blend die uit in je arcadeboog voor extra diepgang. Dit doe je met een bolle kwast. Voor een extra donkere look breng je met een kleine oogschaduw kwast zwarte oogschaduw aan in de buitenste ooghoek. Blend dan mooi uit voor een egaal geheel.

Blend ook wat oogschaduw op je onderste water lijn en voeg een beetje high lighter toe op je wenkbrauw bot.

Lipstick is van het merk Rimmel - Lasting finish by Kate nr. 101 Rossetto. De lipstick heb ik gebruikt voor de DIY-lipstick herstellen. Door deze zachte lipstick te gebruiken trek ik de aandacht naar mijn ogen en ik geef mijn lippen een zacht roze natuurlijke kleur.

Voor de ooglook zelf heb ik twee oogschaduws gebruikt. Een donkere kleur die paars getint is maar hij heeft wel een donker grijze ondertoon. Ideaal voor een smokey look. Ik gebruikte de Bourjois - 04 Noir Precieux. Om mijn ooglook toch nog net wat tikkeltje pit te geven koos ik voor de kleur Corrupt uit het Undress me too palette van MUA.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten