vrijdag 20 maart 2015

Beauty News - Goed gevoel box




Het is weer zo ver, er is zit weer een beauty box bij het maandblad Goed Gevoel! Toen ik vandaag in de krantenwinkel stond kon ik hem niet weerstaan, de verwen box ziet er zo vrouwelijk en lief uit. Het doosje heeft een oud roze kleur met opschrift 'Make your day a beautiful one'. Bij het openen van het doosje vond ik een zakje van Deauty met verschillende producten in.





Nuxe - Huile prodigieuse is het eerste product dat ik in het zakje vind. Het gaat hier om een olie die voor 97,8 % natuurlijk is, je kan deze olie gebruiken voor je gelaat, lichaam en haar. Zeg maar vaarwel tegen je droge winter huid en haar! De geur is wel speciaal, hij doet me denken aan parfum van mijn grootmoeder maar het is absolute geen storende geur. Het flesje bevat 30 ml.




Het tweede product dat ik vind is de After Oil van Rainpharma. Rainpharma is een op en top Belgisch bedrijf en brengt eerlijke producten op de markt. De after Oil komt in de geur A zest of happiness, een heerlijke citrus geur. Het gebruik van deze After Oil is heel simpel, na je vast douche ritueel zet je de kraan even af en masseer je de After Oil in, dan even afspoelen en klaar. Je huid voelt soepel en zacht aan en je kan onmiddellijk je kleren aandoen. Het flesje bevat 100 ml.





Advanced Génifique van Lancôme is het derde product dat ik uit het zakje haal. Dit serum is verrijkt met nieuwe actieve stoffen en werd geformuleerd om dag en nacht, de zichtbare tekenen van de jeugdige huid te hervinden en te heractiveren. Dit serum is geschikt voor elke leeftijd en elk huidtype en geeft al zichtbaar resultaat na 7 dagen. Je hoeft dus niet zolang te wachten en je hebt zichtbaar resultaat. Dit serum breng je aan voor je verzorging, dus ik veronderstel op een gereinigde huid. Ik breng op beide wangen een druppeltje aan, na het insmeren voelt mijn huid zacht aan en lijkt ze gladder. Ik ben benieuwd naar hoe mijn huid er na 7 dagen uit ziet! Het flesje bevat 7 ml.

Kérastase - Elixir Ultime is een olie voor op je haar. De olie bevat 4 voedende oliën pracaxiolie (Amazonegebied), arganolie (Marokko), maïsolie (Centraal - Amerika) en cameliaolie (Centraal- en Oost - Azië). Je kan de olie aanbrengen op handdoek droog haar voor je het gaat drogen of op gewoon droog haar. Ik heb de olie aangebracht op droog haar en ik moet zeggen deze ruikt heerlijk! Mijn haar voelt trouwens ook zacht en soepel aan, eindelijk! Flesje bevat 50 ml.





Ook een flesje Lactacyde haal ik uit het zakje, ja wat kan ik hierover zeggen? Dit is een zeep waarmee je je intiem wast. Het flesje bevat 50 ml.

Laatste product is Dessange - Lumi morphose. Nooit gehoord van dit merk maar het ziet er wel leuk uit! De shampoo bevat glitters?  Ja het lijkt zo. Deze shampoo hydrateert je haar en zorgt voor extra glans door de haarvezel weer glad te maken, zo kan het licht er niet meer opbreken en gaat het het licht terug reflecteren. Roze mineraal zou dit effect nog eens versterken, ik ben benieuwd! Fles bevat 250 ml.





Deze 6 producten vind je samen met kortingsbonnen in de Goed Gevoel box. De inhoud van deze Beautybox heeft een waarde van 50,00 € nu betaal je 5,90 €.

Ik ben zeer tevreden met deze producten en mijn eerste indruk van deze producten is zeer goed! De box zelf is van Deauty, een bedrijf waar je een abonnement kan nemen en je dan elke maand een box zoals deze ontvangt.











1 opmerking: